Politica de Confidențialitate
iunie 19, 2020 2022-05-06 22:57Politica de Confidențialitate
Politică de Confidențialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal
ACADEMIAN.RO consideră asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
Denumirea operatorului de date | ANCA DEMIAN PFA |
Sediul operatorului de date | |
Informații de contact ale Operatorului de date, precum adresa de e-mail folosită regulat pentru a contacta utilizatorii | contact@academian.ro |
Nr. Registrul comerțului | |
Cod fiscal | |
Denumirea autorității de înregistrare | Oficiul Registrul Comerțului pe lângă Tribunalul Bihor |
Pagină web | www.academian.ro |
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
Când realizati un cont pe platforma/aplicația ACADEMIAN.RO, ne transmiteți: numele și prenumele, adresa de e-mail, nume de utilizator.
Când ne transmiteți un mesaj prin intermediul formularului de contact regasit pe site, ne transmiteti : numele si prenumele, telefon, adresa de e-mail.
Pe parcursul utilizării serviciilor oferite prin platforma/aplicația ACADEMIAN.RO nu vom solicita alte date personale, fiind însă necesarea autentificarea pe platformă utilizând user-ul și parola aleasă odată cu crearea contului.
Pe parcursul derulării contractului dintre noi și dumneavoastră, putem colecta informații despre cursurile pentru care ați optat, istoricul cursurilor, informații despre stadiul cursurilor și despre cursurile finalizate, cursuri pe care doriți să le urmați în viitor, recenzii despre cursurile finalizate.
Pe parcursul derulării cursurilor oferite prin platformă, interacțiunile video dintre utiilizator și operator se vor desfășura prin intermediul platformelor video ZOOM, GOOGLE MEETS sau SKYPE, prevederile privind prelucrarea datelor personale de către aceste companii fiind direct aplicabile.
Utilizatorul va avea posibilitatea de a viziona înregistrarea video a cursului, în cadrul înregistrării fiind disponibile date cu privire la instructor fără însă a fi dezvăluite informații despre ceilalți participanți la curs. Utilizatorului nu îi este permisă înregistrarea ecranului sau descărcarea înregistrărilor, în caz contrar urmând a răspunde pentru prejudiciile cauzate.
Compania nu colectează și nu păstrează prin intermediul platformei înregistrări video ce cuprind date despre utilizatori sau participanții la cursuri.
Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibil, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani. În cazul în care utilizatorul nu are împlinită vârsta de 16 ani, vom solicita acordul de prelucrare a datelor personale de la reprezentantul minorului.
Informatiile despre instrumentele de plata electronice (card) nu sunt stocate in niciun fel de catre website-ul nostru, intrucat plata online cu cardul se efectueaza prin intermediul unui procesator de platilor cu cardul, aceasta societate fiind pe deplin raspunzatoare de prelucrarea acestor date, precum si de validarea tranzactiei.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
- Pentru prestarea serviciilor ACADEMIAN.RO în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
- a) Crearea și administrarea contului ACADEMIAN.RO;
- b) Prelucrarea datelor privind validarea, facturarea și plata serviciilor;
- c) Crearea unui cont pe platforma/aplicația ACADEMIAN.RO, administrarea și utilizarea acestuia;
- d) Prestarea și permiterea accesului pe platforma/aplicația ACADEMIAN.RO
- e) Păstrarea evidenței cu privire la stadiul cursurilor și a etapelor acestuia
Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între ACADEMIAN.RO și dvs, în temeiul art. 6 lit.f) GDPR. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
În lipsa furnizării acestor minime informații ACADEMIAN.RO nu va avea posibilitatea să asigure prestarea serviciilor sale și accesul pe platforma/aplicația ACADEMIAN.RO.
2.Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
Putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de utilizator, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent utilizării unui serviciu sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.
Scop: Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de utilizare a serviciilor noastre.
Temei: interesul nostru legitim conform art. 6 lit.f) GDPR exercitat în desfășurarea activității comerciale fără a aduce atingere drepturilor și libertăților personale ale persoanei vizate
- Pentru activități de marketing
Vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil, exprimat la momentul creării contului dvs. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin
– Contactarea ACADEMIAN.RO folosind adresa de e-mail contact@academian.com.
Scop: Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează
Temei: În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim(art.6 lit. f) GDPR) de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
- Pentru apărarea intereselor și respectarea prevederilor legale
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei ACADEMIAN.RO față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială precum și în vederea îndeplinirii unor obligații legale ce ne revin conform legislației în vigoare, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal pe o perioadă maximă de 3 ani, de la încetarea relațiilor contractuale dintre noi și dumneavoastră. Această perioadă începe să curgă din momentul finalizării cursului achiziționat. Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele , vom distruge datele dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).
Stocarea datelor introduse în aplicație/platforma ACADEMIAN.RO se realizează pe servere dedicate localizate în România.
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur care să asigure imposibilitatea de reconstituire, iar, dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
În vederea desfășurării activității comerciale și îndeplinirii scopurilor prevăzute la cap. III, după caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca ACADEMIAN.RO;
– partenerilor ACADEMIAN.RO;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Uniunii Europene.
Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau Spațiul Economic European.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate,prevăzute în politicile interne de confidențialitate și conforme standardelor industriei.
Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Informații privitoare la utilizarea COOKIES
Ce este un modul cookie?
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut şi ca „browser cookie”, „HTTP cookie” sau pur şi simplu „cookie”) este un fişier de mici dimensiuni, format din litere şi cifre, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) şi este complet „pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului).
Scopul și utilizarea modulelor cookie.
ACADEMIAN.RO caută constant metode prin care să îmbunătățească site-ul, experiența utilizatorului precum și serviciile oferite cumpărătorilor.
„Cookie”-urile joacă un rol important în facilitarea accesului şi livrării multiplelor servicii de care utilizatorul se bucură pe Internet, cum ar fi:
- Personalizarea anumitor setări precum:
– limba în care este vizualizat un site;
– moneda în care se exprimă anumite preţuri sau tarife;
– păstrarea opţiunilor pentru diverse produse (măsuri, alte detalii etc.) în coşul de cumpărături (şi memorarea acestor opţiuni) – generându-se astfel flexibilitatea „coşului de cumpărături”;
– accesarea preferinţelor vechi prin accesarea butonului „Înainte” şi „Înapoi”.
- Cookie-urile oferă deţinatorilor de site-uri feedback asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face şi mai eficiente şi mai accesibile pentru utilizatori;
- Permit aplicaţiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experienţă de navigare mai valoroasă, mai utilă şi mai placută;
- Îmbunătăţesc eficienţa publicităţii online
Cookie-urile pe care utilizatorul le permite a fi utilizate pot fi selectate prin intermediul unui ”cookie” bar regăsit în partea de jos a site-ului, tipurile de cookie și datele pe care acestea le colectează aceste module fiind cât se poate de transparent și accesibil utilizatorului.
Dacă preferați, aveți posibilitatea de a bloca toate modulele cookie sau doar pe unele dintre acestea ori chiar de a elimina module cookie care au fost instalate pe terminalul dumneavoastră. Fiți însă conștient de faptul că în această situație există posibilitatea să nu puteți utiliza anumite funcții. Pentru a activa acest blocaj, trebuie să modificați parametrii de confidențialitate ai browserului. Unii operatori terți au elaborat instrumente ale căror module permit să se dezactiveze culegerea și utilizarea datelor. Dezactivarea şi refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat şi folosit.
De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că utilizatorul nu va mai primi / vedea publicitate online. Este posibilă reglarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate, sau se poate regla browserul să accepte cookie-uri de la un anumit website. Dar, de exemplu, daca un utilizator nu este înregistat folosind cookie-urile, nu va putea lăsa comentarii. Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba reglajele cookie-urilor.
Aceste reglaje se găsesc, de regulă, în meniurile (butoanele) „Opţiuni”, „Reglaje” sau „Preferinţe” ale browserului.
Care este durata de viaţă a unui cookie?
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viaţă a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) şi nu mai sunt reţinute, odată ce utilizatorul a părăsit website-ul, în timp ce alte cookie-uri sunt reţinute şi refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri persistente’). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi şterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Cookie-urile și securitatea datelor.
Cookie-urile NU sunt viruşi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăţi de cod, aşa că nu pot fi executate, nici nu pot rula în mod automat. În consecinţă, nu se pot duplica sau replica pe alte reţele pentru a rula sau a se replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcţii, nu pot fi considerate viruşi.
Cookie-urile pot fi, totuşi, folosite pentru scopuri negative. Deoarece stochează informaţii despre preferinţele şi istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume website cât şi pe alte website-uri, cookie-urile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conştiente de acest fapt şi, în mod constant, marchează cookie-urile pentru a fi şterse, în cadrul procedurilor de ştergere/scanare anti-virus/anti-spyware. În general, browserele au integrate reglaje de confidenţialitate, care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate şi ştergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Ce tipuri de cookies utilizează ACADEMIAN.RO?
Modulele cookie pot să fie temporare, caz în care se mențin numai pe durata sesiunii de navigare pe site sau permanente, care se mențin mai mult timp, în funcție de intervalul alocat și parametrii browserului. Există numeroase tipuri de module cookie, împărțite în cele patru categorii de mai jos.
- Modulele cookie strict necesare
Modulele cookie strict necesare sunt indispensabile, funcționarea site-ului fiind imposibilă fără acestea. Dezactivarea modulelor cookie poate să ducă la apariția dificultăților grave la utilizarea site-ului sau chiar la imposibilitatea utilizării serviciilor sale. Modulele cookie strict necesare nu stochează informații după părăsirea site-ului. Acestea permit, de exemplu, identificarea dispozitivelor pentru realizarea comunicării, numerotarea „pachetelor” de date pentru trimiterea acestora în ordinea necesară și detectarea erorilor de transmisie sau a pierderilor de date.
- Modulele cookie funcționale
Modulele cookie funcționale sunt folosite exclusiv pentru a pune la dispoziția utilizatorului, la solicitarea acestuia, a unui serviciu electronic de comunicare. Dezinstalarea acestor module cookie duce la imposibilitatea punerii la dispoziție a serviciului respectiv. Aceste informații sunt stocate și după încheierea sesiunii de navigare pe site și pot să fie transmise partenerilor, cu unicul scop ca aceștia să ia măsurile necesare pentru punerea la dispoziție a serviciilor. De exemplu, poate să fie vorba despre modulele cookie care salvează preferințele utilizatorului, precum limba utilizată, cele care salvează o „sesiune a utilizatorului” sau cele necesare pentru „coșul de cumpărături virtual”.
- Modulele cookie pentru analiză și statistici de audiență
Modulele cookie pentru măsurarea audienței permit recunoașterea vizitatorilor site-ului web la următoarea vizită. Acestea stochează numai numele de utilizator (specific fiecărui modul cookie) și nu colectează date cu caracter personal ale vizitatorului. Acestea salvează paginile vizitate, durata fiecărei vizite și mesajele de eroare afișate; toate acestea ajutând la îmbunătățirea performanței site-ului nostru. Modulele cookie pentru analiză pot să fie instalate și gestionate de parteneri; cu toate acestea, noi impunem utilizarea acestora strict în scopul obținerii statisticilor analitice necesare.
- Modulele cookie de urmărire și cele generate de plugin-urile rețelelor sociale
Modulele cookie de urmărire permit terților să furnizeze servicii, în primul rând de publicitate și să își sporească eficiența. Aceste module cookie pot să rețină paginile și site-urile web vizitate și să colecteze date cu caracter personal, în primul rând adresa IP a dispozitivului folosit pentru navigarea pe internet. Informațiile colectate pot să fie distribuite și terților.
Acesta este cazul, de exemplu, al modulelor cookie care permit companiilor de publicitate să propună reclame personalizate adaptate centrelor dumneavoastră de interes în funcție de istoricul navigării pe site-ul ACADEMIAN.RO sau care limitează repetarea acestora. Pentru aceste module cookie este nevoie să vă dați acordul. În acest caz, pe prima pagină a site-ului va apărea un banner în care vi se va cere acordul pentru instalarea acestora.
ACADEMIAN.RO folosește și ceea ce numim plugin-uri sociale care iau forma instrumentelor de partajare, asociind informații prin rețele sociale precum Facebook, Linkedin sau YouTube. În timpul vizitei dumneavoastră pe site-ul nostru web, aceste plugin-uri sociale pot să fie dezactivate implicit, adică nu transmit informații rețelelor sociale relevante fără o intervenție din partea dumneavoastră. Înainte de a folosi aceste plugin-uri, trebuie să le activați cu un clic. Aceste plugin-uri rămân activate numai până când le dezactivați din nou sau ștergeți modulele cookie relevante. Veți găsi informații mai ample despre modul de dezactivare a acestor plugin-uri sau de ștergere a modulelor cookie în secțiunile de mai sus ale acestei politici. După activare, sistemul stabilește o legătură directă cu rețeaua socială aleasă pentru partajarea conținutului relevant. Conținutul partajat prin plugin este apoi transferat direct din rețeaua socială pe browserul dumneavoastră de internet care îl integrează în site-ul web vizitat.
După ce ați activat plugin-ul, rețeaua socială relevantă poate să colecteze date, indiferent dacă folosiți sau nu efectiv acest plugin. Dacă sunteți conectat la o rețea socială, este în măsură să asocieze vizita dumneavoastră cu site-ul web prezent și contul de utilizator din rețea. Vizitarea altor site-uri web nu va fi asociată prezentei vizite și contului dumneavoastră de utilizator din rețeaua socială atât timp cât nu ați activat plugin-ul corespunzător pe aceste site-uri.
Dacă sunteți membru al unei rețele sociale și nu doriți ca această rețea să stabilească o legătură între datele colectate în timpul vizitei și informațiile salvate în timpul înregistrării, este necesar să deconectați sesiunea de utilizator de la rețea înainte de a activa plugin-urile.
Nu putem să influențăm sau să decidem în legătură cu volumul și natura datelor colectate de rețeaua socială prin aceste plugin-uri. Pentru a înțelege volumul și natura datelor procesate și finalitatea procesării, precum și mijloacele de procesare și folosirea datelor de către rețeaua socială, precum și drepturile și opțiunile de control aflate la dispoziția dumneavoastră pentru a vă proteja viața privată, citiți mențiunile și informațiile juridice legate de protecția datelor cu caracter personal publicate de rețelele sociale relevante.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
- a) Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
- b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
- c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul in care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
- d) Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
- e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR); f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR);
Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului ACADEMIAN.RO. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact, respective contact@academian.ro sau la sediul societății. Solicitările bazate pe exercitarea drepturilor prevăzute la art. 15-21 din GDPR vor fi formulate, obligatoriu, în scris, în așa fel încât să se asigure verificarea respectării prevederilor din GDPR.
În situația în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Datele de contact ale autorității sunt: București, Bdul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, telefoane : +40.318.059.211; +40.318.059.212: e-mail: anspdcp@dataprotection.ro